Gastenboek

Lees in ons gastenboek wat klanten over ons zeggen. Wilt u zelf uw ervaring met Veno Heating Systems delen? Laat hieronder een reactie achter.

Plaats een nieuw bericht in Veno Heating Systems Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met een * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet getoond.
Voor veiligheidsredenen wordt uw IP adres opgeslagen.
Let op: uw bericht wordt pas getoond na goedkeuring.
38 berichten.
Karel van Heijnsbergen Karel van Heijnsbergen uit Haarlem heeft geschreven op 30 augustus 2021 om 17:32
Wij hadden een probleem dat onze Binar5S op onverklaarbare reden niet meer wilde starten. Dhr Bruintjes heeft met uitgebreid zoekwerk het probleem ( vermoedelijk te lage accu spanning) opgelost en tevens advies gegeven hoe e.a. In de toekomst te voorkomen. Super service en dhr Bruintjes nogmaals zeer bedankt

Groeten Karel en Adriana van Heijnsbergen.
Erik Hollander Erik Hollander uit Kampen heeft geschreven op 19 april 2021 om 15:55
Top bedrijf met super service.
Albert Albert uit Scherpenzeel heeft geschreven op 1 februari 2021 om 10:09
Oktober 2019

Hoewel het onmogelijk leek had mijn planar 44d toch een storing.
Vanuit het niets wilde de heater niet meer opstarten.
Na telefonisch contact kon ik vrijwel direct de heater brengen voor reparatie. Na uitgebreid onderzoek bleek er een probleem met de printplaat te zijn en is deze direct vervangen.
De heater werkt nu al weer een paar maanden zonder problemen.
Arjan, bedankt voor de service.
Henri Henri uit Enkhuizen heeft geschreven op 26 december 2020 om 12:24
Dhr Bruintjes doet nét dat beetje extra om service te verlenen. Tot ‘s avonds onderdelen thuis afhalen als Post.nl de boel zoek maakt. Geweldige service, dank je wel.
John Meijer John Meijer uit Gorinchem heeft geschreven op 17 november 2020 om 18:17
De Webasto Airtop kachel die al heel lang is onze boot staat is helaas overleden .
Tsja dan maar eens de markt op om een vervanger te kopen
. Diverse sites bezocht en prijzen bekeken , uiteindelijk viel het dubbeltje de kant op van een Autoterm 4 d ( Planar ).
De kachel gekocht en ingebouwd met een vriend , best een leuke klus omdat er veel onderdelen van de oude webasto kachel uitgebouwd moesten worden.
Twee maal contact gehad met dhr Bruintjes van “Veno Heating Systems “ , goed gesprek met directe oplossingen op onze vragen.
Rustig draaiende kachel met een super stille brandstofpomp.?
Aart van Veldhuizen Aart van Veldhuizen uit Barneveld heeft geschreven op 13 november 2020 om 19:28
Sinds kort in ons bootje een planar verwarming gemonteerd. Er leken wat problemen met het opvoerpompje ( lucht in de leiding ) ....
Op uitnodiging van Veno heating naar Zwartsluis gereden om het pompje aldaar op de testbank te beoordelen. Met het pompje was niets mis.... we hebben enkele tips gekregen waar we absoluut rekening mee moesten houden met de montage van dit pompje.
De tips zijn o.a. opgevolgd en ik kan niet anders zeggen dan dat deze planar kachel nu fantastisch werkt... houdt de temperatuur in de kajuit mooi constant ( moduleren ) en het geluidsniveau is zeer laag!
Ik hoop er nog jaren plezier van te houden.
EJN EJN uit Montfoort heeft geschreven op 29 september 2020 om 22:31
Klasse service! Attend en correct, persoonlijk contact en meedenken.
Henk van den Berg Henk van den Berg uit zeewolde heeft geschreven op 18 mei 2020 om 21:06
Vorige week gaf mijn oude Webasto Airtop 5000 de geest en kreeg hem niet meer aan de praat. Na veel zoeken en bellen eindelijk een webasto dealer gevonden die het apparaat kon testen . Diagnose regelunit in de heater en ventilator zouden vervangen moeten worden, dit kon echter pas eind juni. Kosten voor reparatie meer dan € 1.000,- voor materiaal en daar komen de inbouw en service kosten nog bij.
Dus ik was helemaal klaar met Webasto. Viavia in contact gekomen met VenoHeatingsystems en een afspraak gemaakt. Kreeg een prima uitleg en bovendien kon een opengewerkt exemplaar van de Autoterm/Planar worden getoond. Ziet er degelijk en betrouwbaar uit. Dus met een nieuwe Autoterm air D4 weer naar Zeewolde gereden. Uiteraard meteen begonnen met inbouwen en meteen ook de brandstofleiding compleet vervangen. Op zich is dit niet zo moeilijk maar op een boot is dit soort apparatuur vaak op moeilijk bereikbare plaatsen ingebouwd, dus alles duurt langer dan gepland.
Ik heb enkele keren met Veno gebeld en kreeg perfecte en duidelijke uitleg bij mijn technische vragen. Vandaag de kachel voor het eerst laten draaien en na twee keer starten liep het perfect. Wat mij opviel is de stille werking van de brandstofpomp en ook de ventilator is veel stiller dan bij de oude Webasto. Ik ben er super tevreden mee, maar vooral ook met de service en advisering en de wetenschap dat als er een keer iets is er bij Veno goede vakmensen klaar staan voor service en advies.
Willem van Bork Willem van Bork uit Rotterdam heeft geschreven op 24 december 2019 om 10:11
Wij hebben via KOK watersport in Rotterdam een Planar 44D met een PU 27 besturing gekocht. Werkelijk fenomenaal....!!! Afgelopen weekend een modem er bij gekocht zodat we hem via een App konden bedienen. Bij het instellen heb ik een fout gemaakt en op zondag Veno gebeld. Direct contact en ook direct een suggestie voor een oplossing gekregen. Werkte perfect. Maandag is het modem vanuit Rusland gereset zodat ik het opnieuw kon installeren. Ik heb zelden zo’n goede en klant gerichte service gezien. Mijn complimenten.
Ben inmiddels door ervaring een deskundig Planar gebruiker en ik ben daar heel blij van geworden. Kan het iedereen aanraden en bij vragen mag je mij via Veno heating benaderen.
Uwe Martens Uwe Martens uit Edewecht in Deutschland heeft geschreven op 7 november 2019 om 18:20
Ich bin sehr zufrieden mit der neuen Planar 2D Heizung und dem Service von Veno!

Ich hatte mich schon länger mit dem Einbau einer neuen Warmluftheizung beschäftigt, da meine Gas-Warmluftheizung von Trumatic (2400 Watt) bei der letzten Gasprüfung (Keuring) im Frühjahr nicht mehr abgenommen und abgeklemmt wurde.
Auf unserer September-Tour sind wir durch einen Aushang im Yachthafen auf Veno aufmerksam geworden und haben angerufen. Wir haben für den nächsten Tag einen Treffen in Zwartsluis vereinbart. Einen Tag später hatte Eric die Heizung komplett eingebaut. Er hat sorgfältig gearbeitet und war den ganzen Tag beschäftigt. Ein 2. Warmluftkanal wurde eingebaut, der Tankanschluss, die Dieselpumpe im Maschinenraum (wegen des "Klack-Klack-Geräusches") und Anpassungen des Abgasdurchbruchs außenbords von der Trumatic hat er für Planar angepasst. Saubere Arbeit - vielen Dank!
Henk Visscher Henk Visscher uit Zwolle heeft geschreven op 25 oktober 2019 om 07:56
Het bedrijf ontmoet op de camperbeurs in Hardenberg. Mijn vraag was: wat is het verschil met een webasto heater. Zijn antwoordt was kort en krachtig: 4 keer duurder. Dit was voor mij de reden om door te vragen gezien de belangstelling die ik er voor had. Na 1 week bedenktijd toch ritje Zwartsluis gepland en vertrokken met een Planar 2 richting Zwolle.
Nadat ik de oude eberspacher X7 ( te veel vermogen en niet meer betrouwbaar) had gedemonteerd en de Planar had gemonteerd, moet ik eerlijk toegeven, wat een mooie, compacte en simpele heater. Uitstekende uitleg over de heater en de bruikbare tips .Dikke aanrader voor iedereen die er warmpjes bij wil zitten.
Teun Bakker Teun Bakker uit Moordrecht heeft geschreven op 15 juli 2019 om 14:18
Teun Bakker schreef op 13 juli 2019.
Bij Veno geweest voor storing aan kopschroef, zeer goed geholpen.
Vakmanschap aanwezig, waardering een 9.
Ook het adres voor uw hetelucht verwarming
Albrecht Arts Albrecht Arts uit Ede heeft geschreven op 1 juli 2019 om 20:47
Vandaag bij Veno heating systems geweest om de Planar 2D aan te laten sluiten op de dieseltank van onze Peugeot boxer, de rest hadden we zelf al gedaan. Erik heeft de aansluiting verzorgd en was in anderhalf uur klaar. In die tijd zou ik het nooit gered hebben. De kachel opgestart en nog wat tips en trucs gekregen voor de afbouw weer huiswaarts gegaan. Aangezien ik met een bijna lege tank, op verzoek, was aangekomen ben ik eerst gaan tanken en toen bleek dat mijn brandstofmeter niets meer aangaf. Terug naar Veno, dit probleem werd keurig opgelost! Na een uurtje werkte alles weer. Al met al een tevreden klant en kom zeker terug als we aan onze volgend camper project gaan beginnen! Voor de prijs hoef je het zeker niet laten.
Dorsman Dorsman uit Groot Ammers heeft geschreven op 29 mei 2019 om 16:47
In maart de Planar 2D geïnstalleerd, wat duidelijk in de inbouwinstructie staat, heb ik over het hoofd gezien, namelijk dat het belangrijk is dat de pomp op de juiste wijze gemonteerd moet zijn.
Na het afhankelijk goed werken van de kachel, viel hij toch na een maand in storing.
Dit is echter door de firma Veno Heating naar volle tevredenheid snel opgelost. Door te wijzen op het feit dat de pomp op de juiste wijze gemonteerd dient te zijn.
Met dank aan de snelle service, is dit opgelost.
van der Deen van der Deen heeft geschreven op 19 mei 2019 om 18:00
we hebben afgelopen winter zelf de kachel geplaatst en hebben daar goede uitleg over gekregen zodat het niet al te ingewikkeld was om dit zelf te doen en een paar weken terug de kachel lekker op de boot aangehad echt super
Stephen Wise Stephen Wise uit Over de hele wereld:-) heeft geschreven op 18 april 2019 om 19:59
Enige tijd geleden heeft het team van Veno Heating Systems onze camper op diverse technische punten omgebouwd. Wij zijn onlangs gestart met een wereldreis waarbij we 3 tot 4 jaar in een camper gaan reizen, dit naar de andere kant van de wereld. Voor ons was het belangrijk dat ons voertuig zelfvoorzienend zou worden dmv kachel/boiler/kookstel die op diesel functioneren en zonnepanelen. Het verkrijgen van gas(flessen) is voor een grote reis door diverse landen een probleem. Na enige testen kan ik niet anders zeggen dat Veno het voortreffelijk heeft geïmplementeerd. We werken met een kookplaat van Walles, waterverwarmer van Binar, Boiler Nautic, Kachel 4kw Planar. Tevens hebben ze twee zonnepanelen geplaatst 120W per stuken een compressie koelkast ingebouwd van het merk Cruise Elegance 130L. Alles werkt 100% en dit tegen een goede prijs. Bedankt hiervoor – we zijn er super blij mee! Groet, Lillian, Morgan en Stephen www.worldofwise.nl
Odylle Odylle uit 's-Hertogenbosch heeft geschreven op 5 maart 2019 om 12:48
Vorige maand een Planer 2D 2kw 12 volt geïnstalleerd. Heel fijne kachel met voldoende kapaciteit en instelbaar van 800 tot 2000 watt. Zelfs minder stroomverbruik dan staat aangegeven. En zuinig in dieselverbruik. Heel goede service van Arjan en zijn vrouw. Heel geduldig om vragen te beantwoorden. Super behulpzaam.
Henk Henk uit Purmerend heeft geschreven op 8 februari 2019 om 15:58
Verleden jaar hebben wij onze eberspacher vervangen voor een Planer hetelucht kachel.
Eest waren wij nog wat huiverig of de Planer wel kwaliteit genoeg zou hebben ivm het grote prijsverschil. Na wat inbouw problemen (bij ons zelf) en het advies van de Fam. Bruintjes, echt grote service, werkt alles prima en zijn wij zeer tevreden. Wij hebben gekozen voor een 9D kachelen een PU 27 bedieningspaneel die wel wat tijd kost om alle instellingen onder de knie te krijgen maar daarna werkt alle perfect.
A van Veen A van Veen uit Scherpenzeel heeft geschreven op 22 november 2018 om 21:46
Sinds augustus in bezit van Planar 44d.
Nu het kouder wordt begint de Planar zijn prestaties te tonen. Ik verwarm er nu het tuinhuis mee en als ik ga klussen in de schuur gebruik ik hem daar. Ik heb de kachel ingebouwd in mobiele behuizing en kan zodoende switchen van lokatie. De ruimtes zijn vlot op temperatuur en dan is het goed vertoeven in de gewenste lokatie. Erg blij mee, eenvoudig in te bouwen en simpel te bedienen. Top kachel.
Mits Soeurt Mits Soeurt uit Muiden heeft geschreven op 22 november 2018 om 13:19
Gisteren is er een Planar 44d kachel in mijn boot geplaatst.
Vakkundig en vriendelijk ondanks dat de klus uitliep.Monteur Eric(k) gaf niet op voor alles naar behoren was ingebouwd.
Compliment.Nu afwachten hoe de kachel zich houd, het begin is veelbelovend.